9.3/10
★★★★★
based on 3260 reviews published

Latest neutral customer reviews

3 /5
★★★☆☆
No consideration given to requests made in advance
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 27/01/2022
Translated review
3 /5
★★★☆☆
Compliant product of good quality, very fast delivery, unfortunately incomplete quantity.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 26/01/2022
Translated review
3 /5
★★★☆☆
On-time delivery
User icon
Comprador Verificado
purchased on 13/01/2022
Translated review
2 /5
★★☆☆☆
The products are fine, but delivery was delayed and the after-sales service was unresponsive and unreachable by phone.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 22/12/2021
Translated review
2 /5
★★☆☆☆
Still no order
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 24/12/2021
Translated review
Answer from europaband
Hello, according to the UPS tracking system, your order has been delivered and picked up at the parcel centre you selected when you placed your order.
3 /5
★★★☆☆
Surcharge for home delivery...but the parcel was not presented at home, but dropped off directly at the relay point!
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 27/11/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
Comment already made.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 09/12/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
Delivery time of one week far too long, especially for an order paid for in advance. The service is not commensurate with the cost of advance payment. The alternative of payment via Paypal is not possible either, as Europaband charges the customer the fees they are contractually obliged to bear.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 12/11/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
I ordered 2000 printed bracelets, but the logo I'd put on them doesn't appear on the bracelet. I had remarked that I hadn't had a test to see if it matched my expectations.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 24/11/2021
Translated review
Answer from europaband
Hello, I see that the logo was not imported via the "Send us your own file" tab but directly into the text box, which explains why it was not taken into account.
3 /5
★★★☆☆
A deliveryman who doesn't bother to ring the bell for a delivery costing almost 10€ ???? You have to drive 10 kms yourself to pick up your parcel, with time constraints.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 23/11/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
They didn't send me a proof before sending as planned, and as a result, the logo is off. Too bad, because the product looks great!
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 08/11/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
It's a pity it's not better indicated on the site that the bracelets are made of paper.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 27/10/2021
Translated review
2 /5
★★☆☆☆
The logo was very very small on the bracelet and the paper is thinner than other bracelets.
User icon
Comprador Verificado
purchased on 18/10/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
On your site you say you send an e-mail to the customer to validate the order, which included an image. However, I never received anything and the order was validated directly. Misleading advertising? An oversight? That doesn't sound very serious! Fortunately, the product was delivered as ordered.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 16/09/2021
Translated review
2 /5
★★☆☆☆
Very disappointed because the logo I sent does not appear on the bracelets.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 19/09/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
The experience has been good but the contact with them difficult I have sent several mails with doubt without response.
User icon
Comprador Verificado
purchased on 10/09/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
The logo is hidden by the bracelet itself. You would have to be even more lateral to not hide it.
User icon
Comprador Verificado
purchased on 12/09/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
Order delivered on time but I find the shipping costs too high.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 09/09/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
Very random delivery. A direct contact with either you or UPS is made very impersonal by the use of "robot". This is very regrettable.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 19/07/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
Fine, but no email of a proof or at least a visual rendering of the file integration before manufacturing!
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 27/08/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
This is the third time we've used europaband and for the first time we're disappointed, firstly because of the color of the bracelet, which we wanted to be gold and which is instead mustard, and secondly because of the delivery. I had specified the days and times of delivery but this was not respected.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 04/08/2021
Translated review
3 /5
★★★☆☆
0 delivery service! The driver calls me to tell me that he has too many customers to deliver and that he will leave my order in a relay point!!!! 10 € for a delivery like that you have to change service provider!
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 05/08/2021
Translated review
2 /5
★★☆☆☆
Delivery time not respected and unfortunately no information from customer service... our order would have been sent to another customer! In addition, on receipt some badges did not work.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 20/04/2021
Translated review
2 /5
★★☆☆☆
Quite good, however I do not find it normal when two orders are placed 2 minutes apart and you send 1 package that includes both orders and you do not deduct the transport of 1 order.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 15/07/2021
Translated review
2 /5
★★☆☆☆
J'ai pas reçu ce que j' ai commandé J'avais demander doré j'ai reçu blanc Et une partie de la phase n'a pas été écrite Mariage Armande et Jean- Paul le 18/09/2021 Il y a qu'une moitié
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 31/07/2021
Translated review
Answer from europaband
Hello, after checking your order, it turns out that you had ordered white bracelets with the personalization /"Armande & Jean-Paul le 18/09/2021/". I invite you to look at your invoice, the elements are notified there.
2 /5
★★☆☆☆
I RECEIVED IT VERY LATE, THEY LOST MY FIRST ORDER, THE COMMUNICATION WITH THEM IS HORRIBLE, THEY BARELY RESPOND TO EMAILS, YOU CAN'T CALL THEM ON OR ANSWER THE PHONE, AND THEY HAVEN'T MET THE DELIVERY TIME FOR THE REPLACEMENT EITHER.
User icon
Comprador Verificado
purchased on 19/05/2021
Translated review
2 /5
★★☆☆☆
The colors advertised and those received are not at all the same.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 16/08/2020
Translated review
Answer from europaband
Hello, could you send us a picture of your product?
3 /5
★★★☆☆
I had to call 3 times for my order to finally be shipped!
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 22/07/2020
Translated review
3 /5
★★★☆☆
The people are extremely nice, only my ups delivery at 22 euros the next day was not respected by the carrier. It's a shame...
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 30/06/2020
Translated review
Answer from europaband
Hello, Sorry for the inconvenience. You ordered on July 1 and UPS tried to deliver on July 2 at 13h25. According to them you were not available and they dropped off your order at the nearest parcel relay as indicated by e-mail. When your order is shipped you receive an e-mail with the tracking link to check the delivery status. Sorry again if you lost a few days.
3 /5
★★★☆☆
Nothing to report
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 27/04/2020
Translated review