9.3/10
★★★★★
based on 26360 reviews published

Latest negative customer reviews

1 /5
★☆☆☆☆
The product ordered does not work, it is a rechargeable battery for c box one
User icon
Eddy R.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Please contact our customer service at [email protected] so that we can solve the problem. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
The part doesn't work...
User icon
Kevin C.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Could you please contact our customer service at the following address: [email protected] so that we can offer you a solution to solve the problem you encountered. Sincerely, M'équipe SOSav.
1 /5
★☆☆☆☆
I am disappointed
User icon
Taniya K.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello Taniya, Thank you for your message and we are sorry to hear about this news :- / It seems that you have not yet contacted our customer service about this. In order to remedy the situation quickly, we invite you to simply send a photo of the part you received by mistake to [email protected]. Our team will soon come back to you with a solution, rest assured 🙂 We remain available for any further information and apologize for the inconvenience caused. Very nice day to you !
1 /5
★☆☆☆☆
Received the glass without the adhesive
User icon
Jacques S.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello Jacques, We are sorry to see that your order did not give you complete satisfaction 🙁 It seems that you have not yet contacted our team about this. After checking your order, you did not order any adhesive or glue, which is why you did not receive it. If necessary, you can contact your customer service at [email protected]: our team will be happy to help you 🙂 Have a nice day! The SOSav.com team
1 /5
★☆☆☆☆
The part received is not the right one and I am waiting for an answer from you
User icon
Thierry R.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello Thierry, I see that our team gave you an answer today at 10:46 am and informed you that the part in question had been sent back immediately, entirely at our expense 😉 Do not hesitate to check your junk mail if necessary. Have a nice day and see you soon! Sincerely, The SOSav.Fr team
1 /5
★☆☆☆☆
Images and products not identical, products that do not even fit and work properly. To be avoided!
User icon
Nicolas C.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, thank you for your feedback! If you wish, you can contact our customer service at [email protected] so that we can offer you a solution to the problem you encountered! Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
Doesn't work this piece?
User icon
Huseyin A.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello Huseyin, We thank you for your message and we are sorry to hear this news :- / In order to remedy the situation quickly, we simply invite you to send a photo of the part received directly to your customer support at [email protected] without hesitating to recall your order number and the manufacturer's reference of the iPhone. Our team will soon come back to you with a solution, rest assured. We remain available for any further information and apologize for the inconvenience caused. Have a nice day!
1 /5
★☆☆☆☆
I have bought an iPhone X charging connector and a speaker so I change it all very very well the tuto are nickel all happy with me I put the tel back on the road everything works well I was delighted and after three minutes the phone turns off and this rallume all alone I said update and the no every three minutes my tel turns off and this I went to a repairer and said the tablecloths you changed are not compatible so thank you I paid 120 euro to change my tablecloth at the repairer and my phone works properly so I am really not happy with your site with parts that are not compatible or do not work I am very disappointed I think a refund is not possible??? I am very disappointed with your site and the parts are not compatible or do not work, I think a refund is not possible. I think I will not buy from you again if you do not do anything.
User icon
Florent F.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello Florent, We thank you for your message and we are sorry to learn this information 🙁 It seems that you have not yet contacted our team on this subject. In order to check the status of your order with our after-sales service, please contact us by e-mail at [email protected] and give us the manufacturer's reference of your iPhone: our team will be happy to help you 🙂 Have a great day! The SOSav.fr team
1 /5
★☆☆☆☆
Very interesting site at the base but there battery of Iphone SE received refused any load.
User icon
Vincent C.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello Vincent, We thank you for your message and we are sorry to hear about this :- / Have you tried to contact your customer service about this so that we can offer you a solution quickly? In order to remedy the situation, we invite you to simply send a photo of the part received directly to your customer support at [email protected] without hesitating to remind your order number. Our team will get back to you shortly. We remain available for any further information and apologize for the inconvenience caused. Have a nice day! Sincerely, The SOSav.Fr Team
1 /5
★☆☆☆☆
Product hs not working
User icon
Jimmy B.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello Jimmy, We are sorry to see that your order does not give you complete satisfaction. It seems that you have not yet contacted our team regarding this obviously defective part. In order to start the handling of this return within the framework of our after-sales service, we invite you to contact us by e-mail at [email protected] and send us the photos of the part received: our team will be happy to help you 🙂 Have a nice day! The SOSav.fr team
1 /5
★☆☆☆☆
Order taken fast payment and then nothing. No delivery date, no information nothing so yes bad. And am I satisfied with the delivery? Well I'll tell you once I'm delivered, which is not the case.
User icon
Amanda E.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Your order has been shipped on 02/09 by our logistics department! Could you please contact our customer service at [email protected] so that we can offer you a return solution? We look forward to receiving your email. Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
1 month and a half to receive a dysfunctional battery, I do not recommend this site for the purchase of phone parts. Moreover the site sells itself to have an ecological action, but they do not care about recycling the old battery and the dysfunctional because they told me to keep them. In short an image of facade for a quality of mediocre parts.
User icon
Alexandre S.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, thank you for your opinion! You have the possibility to recycle your battery by throwing it in a terminal recovering electronic products, that you find in most supermarkets and electronic stores. Our team remains available by mail, chat or phone for any further information. Wishing you an excellent day! Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
Package not received
User icon
Camille S.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your feedback! Your order was sent on 04/09. Could you please contact our customer service at [email protected] so that we can reship it? Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
I have received my package after more than a month after my order
User icon
Stephane L.
Translated review
Answer from SOSAV
- Hello, Thank you for your review! Please contact our customer service at [email protected] so that we can solve your problem. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
Fake battery that indicates a non-removable message on the iPhone
User icon
Nicolas P.
Translated review
Answer from SOSAV
- Hello, Thank you for your review! Please contact our customer service at [email protected] so that we can solve your problem. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
Bought a spare battery for my smartphone. More than mediocre. Catastrophic. The battery does not hold a charge. Even the original battery that was replaced lasted longer.
User icon
Claire L.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! If you would like to exchange the part, you can contact our customer service at [email protected]! Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
The battery did not work, even after following the tuto on the site. Either the product was defective or the tuto was wrong.
User icon
Victor R.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Please contact our customer service at the following address: contact&sosav.fr so that we can solve your problem. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
I ordered a ps4 pro controller cover and it doesn't fit on the controller
User icon
Toirneur A.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Please contact our customer service at the following address: contact&sosav.fr so that we can solve your problem. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
I did not receive the correct rear camera glass that I ordered, and to return it I had to pay more than 3 euros, although the item cost less than that
User icon
Justine C.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, thank you for your opinion! Please contact us at the following address: contact&sosav.fr so that we can solve your problem.
1 /5
★☆☆☆☆
A disaster. The product sold did not correspond to its description. I sent a return request explaining the problem and, strangely enough, the product description was changed online just before Sosav replied to tell me that the error was most likely mine and that they would not pay the return shipping costs. This isn't the first time I've bought from this bunch of crooks, and I've systematically had problems with the material sent (e.g. a replacement IPhone screen that doesn't work when connected, and Sosav trying to void the warranty by claiming that when the product is opened, the customer waives any claim... before they've even had a chance to test it). This purchase was my last attempt to "consume French" (which is of course a big mistake since I'm pretty sure that Sosav buys in bulk in China before reselling at full price in France). This company continues to operate shamelessly, but I'm crossing my fingers that they'll eventually have to close up shop, or at least that they'll be subjected to a tough audit by the relevant fraud authorities.
User icon
Lucie B.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, thank you for your opinion. Compatibilities are indicated on each of our product sheets before the order is placed and we don't have fun changing them before responding to our customers. The part ordered simply does not match your model. We cannot find a screen order in your customer account. If you ordered with another account, our customer service is at your disposal for an exchange of the part, within the framework of our guarantee. Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
I don't order sosav
User icon
Abderrahmane M.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Please contact our customer service at [email protected] so that we can solve the problem. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
I placed my order on 28/07/2020 ref (ZVKBZHJBF) and so far I have received nothing. I reported the problem on 13/08/2020 to the SOSav team as well as the re-order ref(SAV861252) not received ...
User icon
Rawad H.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Please contact our customer service at [email protected] so that we can solve your problem. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
Delivery too long and incomplete.
User icon
Corinne G.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Please contact our customer service ([email protected]) so that we can solve the problem. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
I've been using it for a while now, but I'm not sure how long it's been in use. It takes 3 shipments for it to arrive intact... horribly long delays! 4 months to get the order! I advise you to order directly in China, it will be faster and much better quality! Nothing to add, we can hardly do worse...
User icon
Gabriel V.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your feedback! Please accept our sincere apologies for the problems encountered. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
A real gas factory for a simple return.
User icon
Harry G.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your opinion! Indeed, we ask for the photos before the return of the parts! These photos are used as a guarantee if the items are damaged during transport 🙂 Wishing you a good day! Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
An order for an iPhone 5 SE screen. First shipment, the screen does not work. Exchange. Second screen, it arrives with a torn tablecloth (photo if needed) and the third replacement, same symptom. I managed to get a refund, not without difficulty. So I didn't lose money but I just lost a month and a half. It was the last time on this site for me.
User icon
Sylvain B.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Please accept our sincere apologies for all the problems encountered with your first order. We sincerely hope to see you again. Sincerely, The SOSav team.
1 /5
★☆☆☆☆
My product was not suitable for me I asked for a refund but the shipping costs were still at my expense so I don't find it normal knowing that I already paid the shipping costs
User icon
Alexandra T.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review 🙂 Could you please contact our customer service again to attach a return slip? Wishing you a good day! Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
Battery arrived dead
User icon
Pierre L.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your comment 🙂 Could you please contact our customer service at [email protected] so that we can offer you a battery exchange? Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
I had not received my order!!!
User icon
Stapin L.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review 🙂 Could you please contact our customer service at [email protected] so that we can reship your order? Indeed, this one was sent on 10/07 in letter without follow-up. Sincerely, The SOSav team
1 /5
★☆☆☆☆
Part hs
User icon
Gael D.
Translated review
Answer from SOSAV
Hello, Thank you for your review! Could you please contact our customer service at [email protected] so that we can exchange the part? Sincerely, The SOSav team