/10
★★★★★
based on 18177 reviews published
★★★★★
based on 18177 reviews published
Latest negative customer reviews
1
/5
★☆☆☆☆
Hello I can not issue 1 favorable opinion We are 06 April 2020 and I still have not received my order Me tel 06 50 63 91 23 Sincerely F.Blanchet
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
The coronavirus pandemic is a case of "force majeure" recognized by the Government, which affects the entire supply chain and sometimes causes serious delivery delays. I invite you to modify your comment to remove your phone number visible to all. Best regards."
1
/5
★☆☆☆☆
I put the minimum note as I have not yet received my order.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
The coronavirus pandemic is a case of "force majeure", affecting the entire supply chain and sometimes causing serious delivery delays. We understand your concern
1
/5
★☆☆☆☆
Order placed on March 23, 2020. it is now April 02 and I still do not have the package in my possession. the package was supposed to arrive within 48 hours. very disappointed for a first order. The items ordered are single-use disposable gloves, so they're quite urgent.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, your order was dispatched on 23/03, so you need to check with La Poste. I remind you of the exceptional nature of the situation, confinement and reduced service. Please contact the postal services for delivery. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
Still not delivered, although it was urgent
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, In this period of confinement, I remind you that Colissimo is in reduced service. Your parcel is in transit on their platform. For all urgent parcels, you should opt for an express service. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
My order was missing parts which made it unusable, still awaiting parts from the manufacturer, theyre unable to give me a date for when these would arrive, and would not send a replacement machine or find another solution for this issue.
Mistakes happen, and it's how one deals with them which makes the difference.
Verified Buyer
Answer from tompress.com
Hello, We are doing everything to resolve your concerns. Photos were requested you unless error on our part, we have not received them, could you please send them to us? Best regards
1
/5
★☆☆☆☆
The 'Order is dated 03-12-2019 . Can you verify where the goods are located?
Looking forward, best regards Daniela
Compratore Verificato
Translated review
Answer from tompress.com
Good morning, the order left on 19/12 since, as advised, not all the pans ordered were available. However, we apologize for the delivery beyond 4 working days due to the traffic of the Christmas season. The courier had passed on 27/12 and 30/12 but without finding anyone. We hope the order may have been to your liking anyway. Sincerely, TOMPRESS CUSTOMER SERVICE ITALY
1
/5
★☆☆☆☆
Only got half delivered, no solution from customer service after repeated requests, FINGER WEG
Verifizierter Käufer
Translated review
Answer from tompress.com
Everything has been sent, did you make a reservation at reception? Can you please describe the package?
1
/5
★☆☆☆☆
Faulty machine.phoned to report the fault, accused of having unset the machine by correspondent tel.am distraught. impossible to pack my preparations for December 23.a faulty machine this happened but accuse new buyer of malfunction and verbally request payment shipping costs unacceptable cdlt Mr Martinez
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, during our discussions, we carried out the tests required to identify the problem. This procedure does not accuse you of anything, it is intended to help you immediately when possible. Following the tests, it appears that the machine must be returned to us. We have provided you with a pre-paid return slip from Tom Press, so you don't have to pay anything. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
I can't evaluate the service as I still haven't received my order.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, The carrier is waiting for your confirmation to make an appointment and deliver your order. I'll put you in touch. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
A long time ago, I ordered a meat drying cabinet from Tompress. On the first delivery, the cabinet was damaged and the delivery company took it back. On the same day I sent the photos and notification to Tompress, asking when the next delivery would arrive. I received neither an e-mail nor a message. Information and customer service is the top priority in my company
Verifizierter Käufer
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, sorry, we have actually resumed production of a closet, we should receive it by the end of the week. Once shipped, we will inform you about the departure and the link to track the package. Best regards
1
/5
★☆☆☆☆
Still not received
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, We have opened a claim with the carrier in order to know the details of its routing. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
Not yet received the product
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, The appointment has been scheduled with the carrier. Please do not hesitate to contact us if necessary. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
NOT RECEIVED . but payment debited from my account. I am waiting for the new shipment following this lost parcel (over 20Kg).
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, We have been informed of the non-receipt of your parcel. A complaint is being made to Chronopost and our after-sales service will take action as soon as possible. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
I'll never order from tom press again, I never received my parcel and I'm told that the carrier warned me that it was coming and that the parcel has been returned to the depot and that I have to pay the postage again. I live in the country and I'm going to give you a good advertisement.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, Our apologies. We tried to contact you to arrange a delivery date, but the carrier was unable to do so. After 14 days, the carrier finally returned the unclaimed package to the sender. I would like to point out that you did not pay any shipping costs, which we offer for orders over 120 . Order refunded. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
The product arrived folded. The book never arrived
Compratore Verificato
Translated review
Answer from tompress.com
Good morning, we apologize for the defect found in the product. If it has not yet been 14 days since we received the package, you may contact us at [email protected] to consider a replacement. We remain at your disposal. Sincerely, CUSTOMER SERVICE TOM PRESS ITALY
1
/5
★☆☆☆☆
Does not respond to my emails
Verifizierter Käufer
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, we have tried to contact you directly by phone, our after-sales service has taken note of your withdrawal request. Best regards
1
/5
★☆☆☆☆
I would still have to receive the parcel.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, According to the tracking of your package, a delivery notice has been left in your mailbox. We remain at your disposal. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
I never received it. It's the first time I've had a problem.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, Following our complaint with the postal services, the parcel was delivered to you. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
Would be broken no replacement no compensation
Verifizierter Käufer
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
It is 05/08/19 and my order is dated 23/07/19 . Your sales pitch IS 48H CRONOS. I am STILL not delivered. The merchandise I was supposed to store in the jars has expired (320 lost due to your fault). Your carrier GEODIS is not recommendable for your customers. I would like your management to contact me.SINON........... see you soon.
Acheteur Vérifié
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Order placed in mid-July and still no parcel by July 25, 2019.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, Your parcel sent on 15/07 is on hold with the Post Office. Our after-sales service is following it up and has opened a claim for non-delivery. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
A shopkeeper in another neighborhood contacted us to inform us that a parcel in our name had been found in the dumpster near his business.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, Are you sure it's really our parcel? We have a receipt against signature from Chronopost for the delivery of the parcel we sent you via their service. Please contact us again on 05.63.71.44.99, we remain at your disposal. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
Hello, For your information I went today to pick up my parcels at La Poste in Douvaine (it took me 2h00 of round trip time) moreover the counters are open from 9h15 to 10h15 and from 14h00 to 16h00. I arrived at 11.15am, so you can imagine what I found. Fortunately the employees agreed to serve me There was only one package this order if n° 408555 dated 13/06/2019 d
Acheteur Vérifié
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Not a good product at all
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, What's wrong with the saw blade? Did you also have a delivery problem? Please let us know if you have any problems at 05 63 71 44 99 or by e-mail at [email protected]. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
I still haven't received my parcel: stuck in a chronopost locker
Acheteur Vérifié
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Deplorable service, order placed in November for Christmas, order received in May. All this strongly encourages me not to recommend your services to anyone I know to avoid another disappointment. I do not understand how customers can be treated in this way. I am extremely disappointed. Sincerely
Acheteur Vérifié
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Ordered in January. Product apparently unavailable. I'm told the order will be shipped in March. At the beginning of May, still no news, no message ... I contact them with the cancellation request and they finally decide to send me my parcel. In the meantime, the 2.5L screw press (as indicated on the internet order tracking) has been changed on the invoice to 1.6L ...?
Acheteur Vérifié
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
The parcel never arrived but I was debited on May 3.
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from tompress.com
Hello, the parcel left our warehouse on 02/05. The tracking of your parcel indicates that it was misdirected by La Poste and that it was delivered yesterday. Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
No warning of the arrival of the parcel at the relay point. If in the figures the shipment was almost fast, in fact it took me more than 10 days to get my parcel as I thought I would receive a warning of availability. I checked my spam and the like, but never received anything. What's more, customer service takes people at face value.
Acheteur Vérifié
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
1 bottle out of the 6 delivered was broken and I have a credit note which I probably won't use instead of a replacement of the bottle I needed and my complaint has not been taken into account. In fact, you have reimbursed me but I hadn't looked since you sent me a credit note by e-mail N° AX111773 dated 21/02.
Acheteur Vérifié
Translated review