/10
★★★★★
based on 3608 reviews published
★★★★★
based on 3608 reviews published
Latest neutral customer reviews
3
/5
★★★☆☆
It is noted delivery in 48h but do not signal to us that it is only except promotions last order made I waited more than 8 days I ask for a commercial gesture they proposed to me 10% on my next order bah sorry but for me it is not sufficient, therefore I order on another Site.
Mobidick B.
purchased on 19/09/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post your review. We apologize for the inconvenience caused by your last order. It's rare for order preparation and delivery to take so long, but given the volume of orders for our latest offers, it's true that a delay was unfortunately encountered. Our teams do their utmost to ensure that such an inconvenience does not recur. The 321 CBD team
2
/5
★★☆☆☆
I am disappointed, I order for the first time, I receive my package after 15 days. On the phone, a lady told me that colissimo have a problem with the squanage of packages. But colissmo still hadn't received the parcel (10 days after placing the order), so I ended up sending an e-mail saying that I'd like to have a real explanation of the problem and that I didn't want to end up cancelling my order and rotting them on review sites. Strangely enough, the next day they dispatched my order and I received it 48 days later. As for the quality, the smell is there but the quality doesn't seem crazy to smoke.
Émeric
purchased on 10/09/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. Due to the high volume of orders for our latest Back to School offers, there has been a delay in the preparation and dispatch of orders. When we propose offers on our online store, and as indicated on our website, 48-hour delivery times cannot be guaranteed due to the high volume of orders. Our Colissimo carrier has also experienced a delay in scanning parcels at the outbound sorting center, resulting in a delay in parcel delivery. If the parcel has not yet been scanned at the sorting center, Colissimo indicates that it is not yet in their possession. Our team is doing everything in its power to ensure that this inconvenience does not recur in the future. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
I changed creameries because I live in France, and delivery times are longer than at French shops, otherwise they have good products but there is so much competition in France that for me it's cheaper and especially faster for delivery ....
Olivier
purchased on 10/09/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. Delivery dates may be estimates and may vary depending on the regions served, and sometimes more randomly (this may vary from 48h to 72h excluding weekends and public holidays). In general, from the moment your order has the status "dispatched", delivery takes 48 hours. After checking with your customer file, your last orders were delivered in 48h (working days). We are sorry to hear that these delivery times do not suit you, and we are also sorry that you are leaving us. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Very good quality products, nothing to say, but concerning delivery, my partner and I placed a total of 5 orders with them and all, without exception, arrived between 7 and 10 days after the order. So I don't know how to benefit from the 48h order.
Romain M.
purchased on 10/09/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post your review. We are sorry to hear that you did not receive your order within 48 hours. Please excuse our carrier, who may have encountered a delay in scanning the parcels due to the high volume of orders. To ensure your satisfaction, our team is doing everything in its power to ensure that such an inconvenience does not occur again in the future.* The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Good communication, well organized site, good promotions, but the 48h delivery time was not respected. Personally, I waited 5 days to receive my order. This is not excessive, but when 48 hours are announced, it creates a certain frustration.
Paulo M.
purchased on 07/09/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. We are delighted to hear that you appreciate our services and are sorry for the delay in shipping your order. Please note that, as indicated on our website, 48-hour delivery is not guaranteed when we offer deals, particularly due to the high volume of orders. In addition, 48-hour delivery is valid from the moment your order has the status "dispatched" and not from the moment your order is validated. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Order still not received since September 6.... I'm disappointed, which explains the stars. But we have to be honest, this problem of late reception is rare, I've been a customer for a long time and I've never had such a long wait for reception. Very good site and quick telephone response. I was delivered on the 18th.
Sylvie A.
purchased on 06/09/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. We are sorry to hear that you have not yet received your parcel. If your parcel has not been delivered by the end of the day, please contact our customer service department to find a solution together. Thank you for being one of our customers and for your trust. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Good flowers but the delivery took 10 days against the 48h announced. So don't count on the 48h during the sales period, don't be in a hurry (this delay is observed at every sale).
Aurelie B.
purchased on 06/09/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. Indeed, when we propose offers the delivery in 48h cannot unfortunately be guaranteed considering the affluence of the orders. Our team is doing its utmost to ensure that such a long delay does not happen again. We are delighted that you are enjoying our products. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Regular customer since 2021, very good site, good quality products, discounts and reductions are a little discreet and lack visibility. Error on my latest order, I've been waiting a week to receive it ...
Piron T.
purchased on 02/09/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post your review. We are delighted to hear that you are satisfied with our products. We are constantly working to offer you exceptional product quality. Concerning your order, due to the large number of orders during our last offers, a delay may have been observed in the preparation and shipment of orders. We apologize for this inconvenience, and our teams are doing everything in their power to ensure that your parcel reaches you as quickly as possible. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
I've been a customer for nearly 1 year now, and I find that the quality has dropped. Unfortunately, the product is getting drier and drier, which spoils the taste a bit .
Marina C.
purchased on 29/08/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. The products offered on our online site are 100% natural and grown without additives, which sometimes leads to possible variations in appearance, fragrance and aroma. These variations in no way affect the main characteristics of the flower. Thank you for informing us of your dissatisfaction. We are constantly striving to improve the quality of our products. If you notice an anomaly on receipt of your parcel, please write to our customer service department, enclosing a photo of the product received. Our customer service team is always available to help you with any anomalies you may encounter upon receipt of your order. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Bjr. I've been a customer for some time now, but delivery times are getting longer and longer, the 48 hours planned after ordering, or even 72 hours, are not kept. Please think ahead.
Gilles D.
purchased on 22/08/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment. After checking your customer account and our carrier, your last validated orders were delivered within 48 hours. The delivery times have therefore been respected by our carrier. Please note that our carrier?s delivery times apply from the moment your order has the status "dispatched" and not when it is validated (excluding weekends and public holidays). Orders validated before 2:00 pm, Monday to Friday, will be dispatched the same day. Orders validated after 2:00 pm will be dispatched on the next working day. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Good quality, the only downside is that the 50% made per holiday has been reduced to 40%, which is less pleasant.
Stephane D.
purchased on 30/07/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post this review! Your experience is very important to us and allows us to constantly improve. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Ordered on Monday and delivered on Saturday. That's a bit long
Cyril S.
purchased on 17/07/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your comment. Our carrier guarantees 48-hour deliveries in mainland France. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc.) a slight delay may occur, for which we apologize. During special offers or promotions on the site, delivery times may be extended due to the large number of orders to be processed. The 321CBD team
3
/5
★★★☆☆
The cBD is good as usual Unfortunately I received 5g instead of 10g (surely a small error) can I be reimbursed? Or get the rest? Apart from that, it's too good
Lesly D.
purchased on 29/06/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post your review. It is indeed possible that an error occurred during the preparation of your order. If you haven't already done so, please contact us via the "contact us" tab with a photo of the weighed product. This will enable our complaints department to deal with your request as effectively as possible. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Nothing to say about ordering and delivery, but the quality is much better on some competing sites.
Etaples D.
purchased on 22/06/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. The products offered on our online site are 100% natural and grown without additives, which sometimes leads to possible variations in appearance, fragrance and aroma. These variations in no way affect the main characteristics of the flower. Thank you for informing us of your dissatisfaction. Customer satisfaction is our priority, and we are constantly striving to improve the quality of our products. If you notice an anomaly upon receipt of your parcel, please write to our customer service department, along with a photo of the product received. Our customer service team is always available to help you with any anomalies you may encounter upon receipt of your order. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Good quality in general but lacks a loyalty program with discounts for customers
Yoann L.
purchased on 15/06/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for taking the time to post your review. Our boutique offers a loyalty program, and we invite you to follow this link to find out more: https://www.321cbd.com/fr/content/6-parrainage-et-fidelite You can find your "discounts" in the "my rewards" tab in your customer account. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Satisfactory experience, fast shipping. Ringo gif, amnesia...top-notch. Small disappointment with the mango-kush in terms of aroma...bland, yet so promising on the description!
Tranquillou
purchased on 14/06/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post this review. Our flowers have a naturally high CBD content, and we work with our growers to offer you the best flowers on the CBD market, while respecting the legal THC content in the European Union. Your experience is very important to us and enables us to constantly improve. The 321CBD team
3
/5
★★★☆☆
Order received very quickly but not very effective for my sleep problems.
Brigitte F.
purchased on 14/06/2023
Translated review
Answer from 321cbd
We thank you for your comment and are sorry to hear that your experience was disappointing. However based on feedback from some of our customers, cbd oil may be suitable for your search. The 321CBD team
3
/5
★★★☆☆
Product conforms to order but delivery not in 48h
Romaric T.
purchased on 30/05/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment. Our carrier guarantees 48-hour deliveries in mainland France. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc...) a slight delay may occur, for which we apologize. During special offers or promotions on the site, delivery times may be extended due to the large number of orders to be processed. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
I don't have enough experience to rate this product yet. It was to energize my sick cat and I've only been able to give it to him twice...with no result...so my opinion is of no interest. On the other hand, the site is responsive and the order arrived quickly.
Maurice E.
purchased on 23/05/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. To begin with, very small doses are sufficient. Between 1 and 5 mg of CBD per day is sufficient for cats weighing up to 5 kg. For cats suffering from cancer or convulsions, you can go up to 6 mg of CBD per day. Customer satisfaction is our top priority, so we're delighted to hear that you're satisfied with our services. The 321CBD team
3
/5
★★★☆☆
Very good cbd flower, particularly appreciated the grand daddy purple but and there is a but because every time I order I receive the package between 10 and 15 days ? and that clearly in 2023 is not acceptable ?
Philippe
purchased on 18/05/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you very much for your comment. We do our utmost to always offer quality products to our customers and we are delighted to hear that you appreciate this product. Our carrier guarantees 48-hour delivery in mainland France. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc...) a slight delay may occur, for which we apologize. The 321CBD team
3
/5
★★★☆☆
I have no results with my muscular pain (tendonitis).
Joelle
purchased on 23/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. We are sorry that our CBD oil did not live up to your expectations. Tastes as well as effects are known to vary from person to person, which is why we offer different types of CBD products in our online store. Our products are all natural and vary in texture, aroma, appearance and moisture. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to be available to find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Good product less than 48 days not ready and impossible to put my discounts
Cat G.
purchased on 18/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your request. If you have a problem adding your rewards during checkout, please contact our customer service department. They will be able to tell you how to add your rewards. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Fast positive
Mickael D.
purchased on 13/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post this review! Your experience is very important to us and allows us to constantly improve. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
I've just ordered after an interesting promotion, I took lemon and Bubba, so the lemon, very good? But the Bubba, I really feel like I've had the last of the drawers, the trim? So I'm pretty disappointed, because I wanted to treat myself with the Bubba, but I didn't. But for the price, frankly, it's still a good deal.
Baptiste
purchased on 11/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. We are sorry to hear that your experience with the Bubba was disappointing, we really appreciate you bringing this to our attention. If you notice a discrepancy upon receipt of your package, we invite you to write to our customer service department, along with a photo of the product received. Our customer service team is always available to help you with any problems you may encounter when receiving your order. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Disappointed by increasingly long 48-hour deliveries.
Denis J.
purchased on 07/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post your review. As Monday 10/04/2023 was a public holiday, and in view of the high volume of orders, your parcel was delivered to our carrier on 13/04/2023. We have observed a delay in the delivery of parcels by our carrier, due in particular to the strike on 13/04/2023, and we apologize for this. We hope you have received your order to your satisfaction. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
Delivery not within 48 hours
Julien M.
purchased on 07/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. As indicated on our website, during promotional periods delays may occur in the preparation and dispatch of parcels due to the influx of orders. We have also observed delays in the delivery of parcels by our carrier, due in particular to the one-day strike on 13/04/2023, for which we are very sorry. The 321 CBD team
3
/5
★★★☆☆
More cava and more deliveries are long deliveries 48h lie cava make 5 days that I ordered and tjr nothing and otherwise the flowers of cbd are well but sometimes a little too much grainy in the flowers.
Priscilla R.
purchased on 04/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your request. As Monday 10/04/2023 was a public holiday, and in view of the high volume of orders, your parcel was delivered to our carrier on 12/04/2023. We have observed a delay in the delivery of parcels by our carrier, due in particular to the strike on 13/04/2023, and we apologize for this. The 321 CBD team
2
/5
★★☆☆☆
One week before shipment
David A.
purchased on 04/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. As Monday 10/04/2023 was a public holiday, and in view of the high volume of orders, your parcel was delivered to our carrier on 12/04/2023. We have observed a delay in the delivery of parcels by our carrier, due in particular to the strike on 13/04/2023, for which we are very sorry. We hope you have received your order safely. The 321 CBD team
2
/5
★★☆☆☆
Hello, I placed an order on April 7, 2023, today is Saturday, April 15, 2023, I still have not received my order knowing that the site says that deliveries are made within 24, 48 hours, I am disappointed with the delivery time.
David G.
purchased on 04/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for taking the time to post your review. Friday 07/04/2023 being a public holiday in the Moselle department and working with Colissimo in Moselle we were unable to deliver your parcel to our carrier. Furthermore, as Monday 10/04/2023 was a public holiday, your parcel was delivered to our carrier on 12/04/2023. A delay in the sorting center may have occurred during the delivery of your parcel, this delay is beyond our control, please excuse our carrier. In addition, as indicated on our website, we cannot guarantee delivery within 48 hours during periods of high order volume during promotional offers. The 321 CBD team
2
/5
★★☆☆☆
It's been 1 week since I ordered, still nothing and no response. So I'm going to a more serious and less expensive site.
Cedric
purchased on 04/04/2023
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. In view of the high volume of orders, our customer service department has come to the assistance of the order pickers in order to keep shipping times as short as possible. However, an answer has been provided. Our customer service always does its utmost to respond as quickly as possible to all our customers' requests. We have observed some delays in the delivery of parcels by our carrier, due in particular to the strike on 13/04/2023, for which we are very sorry. We hope you have received your order safely. The 321 CBD team