9.1/10
★★★★★
based on 3608 reviews published

Latest negative customer reviews

1 /5
★☆☆☆☆
Order placed 1 week ago and still nothing received misleading advertising delivery level
User icon
Bulot B.
purchased on 30/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment. Our carrier guarantees 48-hour deliveries in mainland France. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc...) a slight delay may occur in certain regions, for which we apologize. During special offers or promotions on the site, delivery times may be extended due to the large number of orders to be processed. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
I haven't received it yet!
User icon
Ab
purchased on 29/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment. Our carrier guarantees 48-hour deliveries in mainland France. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc...) a slight delay may occur in certain regions, for which we apologize. During special offers or promotions on the site, delivery times may be extended due to the large number of orders to be processed. According to the colissimo tracking system, your parcel has been delivered to your letterbox. We hope you have received your parcel safely The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
"Chronopost 24-48h" 7 days later, still nothing. Never home again.
User icon
Félix B.
purchased on 29/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment and we're sorry to hear that your experience was disappointing. After checking your customer account, we can see that our after-sales service provided you with a solution with the return of your order following a stopped tracking (beyond our control). We hope you have received your new parcel and would be delighted to hear your opinion on this return. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
Parcel in dispatched status but official departure 1 week later without the slightest response from the customer service department contacted twice in this regard!
User icon
Rhum1
purchased on 29/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment. Our carrier guarantees 48-hour deliveries in mainland France. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc...) a slight delay may occur in certain regions, for which we apologize. During special offers or promotions on the site, delivery times may be extended due to the large number of orders to be processed. We hope you have received your parcel safely The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
Bottle received empty and customer service unreachable
User icon
Fred
purchased on 28/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment and we're sorry to hear that your experience was disappointing. After checking your customer account, we can see that our after-sales service has provided you with a solution with the refund of your order following an empty bottle received. (beyond our control). The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
I placed a first order order 01/11/2022, error of payment of 59.30?! I try again with another order of 61,60? the payment is passed but nothing received, and on my account no order whereas I was well debited on my account. Complaint made by e-mail and no REALLY DISAPPOINTED feedback for my first experience with 321 cbd!!!!!!
User icon
Joël V.
purchased on 28/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, We thank you for your comment and are sorry to hear that your experience was disappointing. After checking your customer account, we can see that our after-sales service provided you with a solution with the return of your order following a payment error (beyond our control). We hope that you have received your parcel and would be delighted to hear your opinion on this return. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
I placed an order for almost 200? the post office said they had delivered the parcel but I haven't received anything? I'm really disappointed! If the first two deliveries were ok, this one has totally crashed! I'm disgusted? what can I do?
User icon
Laurent
purchased on 28/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment and we're sorry to hear that your experience was disappointing. After checking your customer account, we can see that our after-sales service provided you with a solution with the return of your order following a package delivered but not received (beyond our control). We hope you enjoy your new parcel. The 3231CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
Hello, I placed an order on November 02, 2022, and I still haven't received anything. It's been a week and I still haven't heard from you.
User icon
Julien D.
purchased on 28/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello and thank you for your comment. Our carrier guarantees 48-hour deliveries in mainland France. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc...) a slight delay may occur in certain regions, for which we apologize. During special offers or promotions on the site, delivery times may be extended due to the large number of orders to be processed.
1 /5
★☆☆☆☆
I never received it with an announced delay of 24/48 h...still nothing after more than a week.
User icon
Cyrille B.
purchased on 28/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, thank you for your comment. For all orders placed before 2pm from Monday to Friday, we ship the same day and deliver within 48 hours (except for postal delays, which are beyond our control). 48H delivery is effective from the moment your order has been shipped. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc...) a slight delay may occur in certain regions, for which we apologize. During special offers or promotions on the site, delivery times may be extended due to the large number of orders to be processed. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
I ordered over a week ago. I have received nothing. No one answers y phone y messages. Extremely disappointing.
User icon
Jeremy
purchased on 28/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment. Our carrier guarantees 48-hour deliveries in mainland France. However, during busy periods (sales, holidays, promotional periods, etc...) a slight delay may occur in certain regions, for which we apologize. During special offers or promotions on the site, delivery times may be extended due to the large number of orders to be processed. According to the colissimo tracking system, your parcel has been delivered to your letterbox. We hope you have received your parcel safely The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
Your products are donkey piss.
User icon
Nicolas B.
purchased on 27/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment. Tastes as well as effects are known to vary from person to person, which is why we offer different types of CBD products in our online store. Our products are all natural and vary in texture, aroma, appearance and moisture. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to be available to find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
Hello, I was advised to visit this site and was told that it was good, "maybe" but the communication was not so good. Order placed on 31/10/2022 with carrier tracking also received on 31/10/2022. It is now 4/11/2022 and I have still not received my order. I've written to them by email, received no reply, written to their Facebook page, received no reply, and phoned them today on the answering machine, hoping one day to receive my order! I will surely think twice before recommending. Sincerely
User icon
B.bruno
purchased on 24/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, We apologize once again for the inconvenience caused. During promotional periods, lead times can be longer than usual, depending on the volume of orders to be processed. This time, we had several thousand orders to prepare and send. Your YBUAJDKLX order was prepared and dispatched on the same day, Monday 31/10/2022. The Colissimo carrier collected the day's orders that same evening. The following day was a public holiday (Tuesday 01/11/2022), which further slowed down deliveries. Colissimo sometimes keeps orders "aside" and scans them later if there is a large volume to be processed. In fact, parcel tracking is activated as soon as the carrier scans the barcode in its warehouse (so you can follow the progress with your tracking number). According to the Colissimo tracking system, your parcel was delivered on Monday. Once again, we apologize for the longer-than-usual delivery time. Please do not hesitate to contact us if you have any questions. Sincerely, 321CBD Customer Service
1 /5
★☆☆☆☆
Expensive and not effective. No effect on my pain. Perhaps you need doses of 50 drops a day, in which case a bottle of 200 drops would last 4 days! Quite a budget!!!!
User icon
Catherine B.
purchased on 24/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment. We are sorry that our CBD oil did not live up to your expectations. However, we would like to inform you that the effects of CBD oil are felt from 20-40mg per day (for a daily intake). These dosages may vary from one person to another, depending on their weight, their body and their needs. To find out what dosage and percentage is right for you, you can use our calculator at the bottom of the oils page. There's no such thing as a perfect dose, as each person reacts differently to CBD.
1 /5
★☆☆☆☆
Absolutely no effect Disgusted 31
User icon
Michel
purchased on 23/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, Thank you for your comment and we are sorry to hear that our products are not suitable for you. Tastes as well as effects are known to vary from person to person, which is why we offer different types of CBD products in our online store. Our products are all natural and vary in texture, aroma, appearance and moisture. Dosage may vary from person to person, depending on weight, body type and needs. There's no such thing as a perfect dose, because everyone reacts differently to CBD. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
I've been ordering from this site for 2 years or more. -Price largely questionable compared to the trade found in town. - Delivery time "48h" when I'm delivered 4 to 5 days systematically. -The quality of the flowers is also average, I often find flowers with huge branches that count in the weight of the blow and seeds. Several messages, no reply. Thanks aurevoir.
User icon
Ergota
purchased on 21/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, We are sorry to hear that your experience with us was not up to your expectations. We would like to rectify the situation, so please contact us by email or telephone to resolve this issue. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
I bought a 10% cbd oil and compared it to the oil I had taken before in a store near me the effects are almost nil I'm really disappointed.
User icon
Yves L.
purchased on 18/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. We are sorry that our CBD oil did not live up to your expectations. Tastes as well as effects are known to vary from person to person, which is why we offer different types of CBD products in our online store. Our products are all natural and vary in texture, aroma, appearance and moisture. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to help you find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together.
1 /5
★☆☆☆☆
Super disappointed by this order I'm usually quite satisfied but this is unacceptable, I ordered 25g of orange Bud which is one of your most expensive variety the heads are not well handled very small and especially the most annoying is the number of seeds present in almost all heads I find that the quality of your products decreases more and more for some time, I'm even thinking of changing site for my orders while I order from you for almost 3 years. In short, I'm very disappointed with 321cbd.
User icon
Damien S.
purchased on 17/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
The products offered on our online site are 100% natural and grown without additives. The taste and appearance of the flower may vary from one order to another, depending on the season and production. This is due in particular to the climate. As these are natural products, each batch may differ slightly in appearance and fragrance from the next. As customer satisfaction is our priority, we would like to thank you for informing us of your dissatisfaction. We invite you to write to our customer service department if you notice any anomaly upon receipt of your parcel, along with a photo of the product received. Our customer service team is always available to help you with any problems you may encounter when receiving your order.
1 /5
★☆☆☆☆
Disappointed with the last order too many branches ???
User icon
Abdelaziz S.
purchased on 08/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We invite you to write to our customer service department if you notice any anomaly upon receipt of your parcel, accompanied by a photo of the product received. Our customer service team is always available to help you with any anomalies you may encounter on receipt of your order.
1 /5
★☆☆☆☆
They really don't flavor their grass. All the varieties have the same taste and smell. I absolutely do not recommend 321cbd. Null and void.
User icon
Cedric S.
purchased on 08/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
The products offered on our online site are 100% natural and grown without additives. The taste and appearance of the flower may vary from one order to another, depending on the season and production. This is due in particular to the climate. Being natural products, each batch differs slightly in appearance and fragrance from the other. Customer satisfaction being our priority, we thank you for informing us of your dissatisfaction.
1 /5
★☆☆☆☆
Very good products.fast shipping.
User icon
S?verine L.
purchased on 08/10/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your comment, which seems to be positive and not negative as the number of stars you gave us might indicate. Is there a reason for this? Please know that we always strive to offer our customers an exceptional experience.
1 /5
★☆☆☆☆
Hello, I ordered on September 30th. I received an email from colissimo, package lost. Today is the 7/10 I have no news, I know it's not 321cbd's fault but still, who can't read an address... I need it medically. I've done 3 sponsorships and I order regularly. I'd like to know what's happening with my parcel and after a week without any news, I'm hoping for a commercial gesture. Thank you in advance. Deloison Jennifer
User icon
Jennifer D.
purchased on 26/09/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are sorry to hear that your experience with us did not live up to your expectations. After verification, your parcel has suffered several routing errors, resulting in a delay in delivery. Unfortunately, we cannot be held responsible for problems encountered at sorting centers. We can see that your parcel was delivered to your letterbox on 08/10/2022 and we hope that you received it safely. In the future, if you encounter a problem with a parcel, we invite you to contact our after-sales service directly, so that we can deal with your request more quickly.
1 /5
★☆☆☆☆
Hello, I haven't found a better one, no doubt because my pathology is too serious or the CBD 20mg isn't strong enough! But I'm 89 years old, I have hip replacements and osteoarthritis everywhere.
User icon
Julien S.
purchased on 20/09/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience was disappointing, we really appreciate you bringing this issue to our attention.
1 /5
★☆☆☆☆
I still haven't received my CBD
User icon
Shaan S.
purchased on 18/09/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for letting us know about this problem. Your feedback helps us to do better. We are looking into this problem and hope to resolve it quickly and correctly.
1 /5
★☆☆☆☆
I don't want to have to ask 40 times for an opinion. Here it is
User icon
Gerard L.
purchased on 13/09/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We always strive to provide an exceptional experience, and we are deeply sorry when we fail to meet our customers' expectations. Thank you for taking the time to bring this to our attention. We will use your feedback to improve and ensure this does not happen again.
1 /5
★☆☆☆☆
Here's the proof. 321CBD 0 Order history MSEDUSCWK Carrier Colissimo Domicile Payment method Vivawallet Order reference MSEDUSCWK - placed on 05.09.2022 Delivery address Aubervillers France Billing address Aubervillers France Order status 08/09/2022, Shipped, received on 10 September 05/09/2022 Payment accepted
User icon
Abdelaziz S.
purchased on 13/09/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are sorry to hear that your experience with us did not live up to your expectations. As indicated on our website, 48-hour delivery cannot be guaranteed during sales periods. After checking your customer account, we can see that customer service has returned to you to explain the situation. In addition, your parcel was dispatched on 08 September and indicated as delivered on 10 September, i.e. a delivery time of 48 hours from the time your order was dispatched.
1 /5
★☆☆☆☆
Parcel not received because it was sent to a delivery point whereas I usually receive it in the mailbox, so the order was placed over a week ago and still nothing.
User icon
Fadhima N.
purchased on 04/09/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your comment. We apologize for the inconvenience. A request has been made to colissimo customer service to determine the circumstances of this delivery and to ensure that this dispute does not recur. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
My order is missing bags, the package was open.
User icon
Laurence
purchased on 02/09/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We thank you for your feedback and are sincerely sorry for this inconvenience. We were able to ascertain during your exchange with our customer service department that a new shipment containing the missing package had indeed been dispatched from our premises in order to regularize this dispute. We hope you have received it safely. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
For the first time, I'm disappointed with the customer service, impossible to reach them over 2 days, voicemail, and no response to an email sent 4 days ago... On the other hand, I received a notice of satisfaction. Well, these things happen. The fact remains that I'm still an officionados. A pluche...
User icon
Gilles D.
purchased on 29/08/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We always strive to offer an exceptional experience, and we are deeply sorry when we fail to meet our customers' expectations. In view of the high volume of traffic during our previous promotional offer. Customer Service does its utmost to respond to every request. Satisfaction e-mails are sent automatically. Our after-sales service remains at your entire disposal. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
First order and moreover sponsored by a friend I did not receive like her the small grinder which was offered to him at the time of his first order then on a bag of the 3 ordered instead of having the 5g envisaged I had only 4g I sent via the site a message to explain the situation and my disappointment further to that and 4 days later still no answer..... I don't find this very serious.... So yes, the deliveries arrive on time, yes, the products are of excellent quality.... But the welcome on the site, the weight of the bags and the commercial return is really average.
User icon
David B.
purchased on 27/08/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience was disappointing, we really appreciate you bringing this issue to our attention. During your exchange with our customer service, our representative responded to your request. As explained in your previous exchange, the offer of free grinders was of limited duration, and was also a limited offer depending on stock. We invite you to send us a photo of the product closed and sealed with the weight indicated when you weighed it. This will enable us to forward your request to the relevant department, so that we can resolve the dispute. We are still waiting for your return... Our after-sales service remains at your entire disposal if your parcel has suffered an incident, or other, we can agree on a solution together. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
My dog refuses, with the utmost energy, to swallow the drops
User icon
Suzanne
purchased on 13/08/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. CBD oil can be given directly to the animal's mouth. Animals may refuse to take it directly. You have the option of administering the oil with food, treats or possibly a chew toy. The 321CBD team.