9.1/10
★★★★★
based on 3608 reviews published

Latest negative customer reviews

1 /5
★☆☆☆☆
Last zero order very disappointed
User icon
Emilien D.
purchased on 02/08/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are very sorry that you did not enjoy our Nina Limone variety. During your interaction with our customer service department, you informed us of your dissatisfaction after receiving the Nina Limone variety containing "too many branches". However, as our customer service department was unable to respond favorably to your request for a refund, a reply from our customer service department was reported to you the same day. All varieties are made up of branches, which is why we put a few extra grams in each bag to compensate for this. It is therefore quite normal to find branches in your bags, as it is thanks to the branches that the buds (heads) remain whole. In order to best respond to your request and settle this dispute, our customer service department has asked you to send us a photo of the product you received, so that we can settle the dispute. To date, our customer service is still waiting for your return... The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
Delivery too long order still not received!
User icon
Chris T.
purchased on 31/07/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are sorry to hear of your dissatisfaction. The delivery of your shipments is currently disrupted in your area. We apologize for the inconvenience. Colissimo is doing its utmost to deliver your items as quickly as possible. Our customer service will carry out checks and contact our carrier in order to better understand the problem encountered during the delivery of your parcel and to resolve it as quickly as possible. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Bad and too expensive
User icon
Fifi
purchased on 15/07/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience was disappointing, we really appreciate you bringing this to our attention. We are sorry that the variety was not up to your expectations. Tastes are known to vary from person to person, which is why we offer different types of CBD products in our online store. Our products are all natural and vary in texture, aroma, appearance and moisture. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to be available to find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
Bad for the health to vomit hard as a stone
User icon
Damien S.
purchased on 13/07/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We always strive to offer an exceptional experience, and are deeply sorry when we fail to meet our customers' expectations. Visually, Moonrock is compact and smooth, comparable to a moonstone, as the name suggests. Its CBD content is well above average, making Moonrock a product for an informed public who have already consumed CBD at a lower percentage. Moonrock is not your average CBD flower. In fact, it's a manufactured product that undergoes a complex and meticulous process. To achieve this, the CBD flowers are first infused in hemp oil. Once impregnated, the flowers are rolled in pollen and skuff, more commonly known as resin. The result is these small, smooth, crumbly moonstones in shades of green and brown. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to help you find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Incomprehensible delivery times. Order placed on 07/07 and still not delivered.
User icon
Yannick S.
purchased on 10/07/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We sincerely apologize for this inconvenience. Please excuse our carrier for this inconvenience, rest assured we will always find a solution to satisfy you. Please excuse our carrier for this inconvenience, we guarantee that your package was delivered to colissimo on the day of shipment 08.07.22 as indicated on your customer account, however it was never scanned at the sorting center in Thionville France, which can happen if the package is lost or possibly stolen.(reassure you this situation remains exceptional) Our customer service has returned your order. We have added a 5-gram packaging as a commercial measure. We hope that this commercial gesture demonstrates our desire to maintain a privileged relationship. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
I would no longer choose this packaging, which is of no interest to me. I prefer oils. 20? in the garbage can Too bad
User icon
Émilie Z.
purchased on 05/07/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. We are sorry to hear of your disappointment. CBD crystals can be mixed with a carrier oil and poured into a dropper bottle to further maximize the effects of CBD. Regarding the dosage of CBD crystals, whatever you use them for, and especially for therapeutic purposes, it's best to go slowly and gradually increase the dose. There is no such thing as a universal dosage, as each individual may react differently to the product. The effects are known to vary from one person to another, which is why we offer different types of CBD products in our online store. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to be available to find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Totally inefficient 25 euros spent for nothing
User icon
David J.
purchased on 30/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We always strive to provide an exceptional experience, and we are deeply sorry when we do not meet our customers' expectations. Thank you for taking the time to bring this to our attention. We use your feedback to improve and ensure this doesn't happen again. CBD oil for dogs has soothing properties that can attack painful joints, bringing relief to your dog thanks to the anti-inflammatory effects of cannabidiol. There is no set formula for determining the correct dosage of CBD oil in dogs. The dosage recommended by the manufacturer is 1 to 3 drops per 10 kg body weight, two or three times a day. For puppies, this dosage is reduced to 1 to 2 drops, once or twice a day. Each animal is unique and reacts in its own way to taking CBD, just as humans do. We recommend you try different dosages, gradually, to find the one that best suits your pet's needs. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
2 times that I order on this site and 2 times that the trim is powder. Very few heads. Disappointing
User icon
Laurent D.
purchased on 26/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. Trim comes from all the residues left over from cutting CBD cannabis flowers, just after harvesting and drying. It comes in the form of a powder containing leaves and pistils, but above all small buds concentrated in terpenes and CBD. It differs from CBD flowers in appearance and composition. But the aromas, taste and therapeutic properties of CBD are preserved in the blend. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Bjr order on the 19th and delivered on the 24th ... out of delai .en attente d'un geste commercial.merci
User icon
Gregory R.
purchased on 17/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. In view of the high volume of orders due to previous promotional offers, and as indicated on our website, delays may have been observed in the processing and dispatch of orders, for which we apologize. Orders placed before 2pm Monday to Friday are dispatched the same day, with delivery taking 48 hours (working days). 48H delivery is effective from the moment your order has been shipped. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Delivery is usually fast, but this time it took almost a week to get the wrong product...
User icon
Ras
purchased on 16/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for letting us know about this problem. Your feedback helps us to do better. Thank you for purchasing from our online store. You finalized your order on 20.06.22 at 14:36. Packages are dispatched within 48 hours for orders placed and paid for before 14:00. As a result, your parcel was picked up by our carrier on the following day, 21.06.22. In view of the high volume of orders due to previous promotional offers, and as indicated on our website, delays may have occurred in the processing and dispatch of orders, for which we apologize. According to colissimo, your parcel was delivered on 24.06.22, a delay of 3 days. We apologize for this inconvenience, which may be due to an error in the preparation of your order. We invite you to write to our customer service department if you notice an anomaly on receipt of your parcel, together with a photo of the product received. Our customer service team is always available to help you with any problems you may encounter when receiving your order. We would like to rectify the situation, which is why our customer service department will contact you in order to regularize the dispute and ensure your complete satisfaction. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
I had high hopes for this product but I'm still disappointed because I don't feel any effect. I started with 5 drops, then 10, 15, 20 and 25. No difference at all.
User icon
Mach
purchased on 16/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. The first reason you haven't felt the effects of CBD may be that you haven't yet found the right dosage. Since there's no perfect dosage or risk of overdosing with CBD, it's not always easy to find the dosage that's right for you, especially if you're just starting out. The best way to find the right dosage of CBD is simply to experiment, starting with the smallest amount possible. It's perfectly normal for the first dose not to be conclusive. Increase doses gradually, until you find the right quantity and the right level of CBD. If CBD doesn't work for you, it may be because you haven't yet found the right format. Oil, flower, resin, wax, crystals... All these forms of CBD produce effects of varying strength. For example, concentrated forms such as CBD wax or resin can give you powerful relaxing effects, whereas flowers won't be strong enough for you. The higher the CBD concentration, the more intense the effects. No, there's no need to increase doses drastically to experience powerful effects. On the contrary, it would be counterproductive. To optimize the benefits of cannabidiol, always start with a low dose and build up gradually. Before increasing quantities, you may want to consider a product with a higher CBD content. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to help you find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Last order not received Order reference: EHQSIWQUX ORDER placed on 18/06/2022
User icon
Richard R.
purchased on 16/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We always strive to provide an exceptional experience, and we are deeply sorry when we fail to meet our customers' expectations. Thank you for taking the time to bring this to our attention. We will use your feedback to improve and ensure this does not happen again. In order to provide you with an impeccable service, our customer service team will contact you to resolve the issue and ensure your complete satisfaction. We invite you to write to our customer service department if you notice a problem with the delivery of your parcel. Our customer service team is always available to help with any problems you may encounter. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Quality not top, the best in my eyes remains the ringo. I ordered the tsunami cannabomb and gorilla not top at all !
User icon
Clement B.
purchased on 15/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We always strive to provide an exceptional experience, and we are deeply sorry when we fail to meet our customers' expectations. Thank you for taking the time to bring this to our attention. Tastes as well as effects are known to vary from person to person, which is why we offer different types of CBD products in our online store. Our products are all natural and vary in texture, aroma, appearance and moisture. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to be available to find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
I am very unhappy and disappointed with my order from 321 cbd. I had ordered cbd oil for cats and instead I received a small glass bottle of cbd root. I spent about twenty euros for nothing. I will no longer order from 321 cbd. I don't recommend this site
User icon
Agnès V.
purchased on 14/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are sorry to hear that your experience with us did not live up to your expectations. If you notice an anomaly upon receipt of your parcel, please contact our customer service department, along with a photo of the product received. Our customer service team is always on hand to deal with any anomalies you may encounter on receipt of your order. In this way, we have the opportunity to resolve the dispute as quickly as possible. If we wish to rectify the situation, our customer service team will contact you to explain the steps to be taken and ensure your complete satisfaction. The entire 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
No effect !!!!
User icon
Elyane L.
purchased on 12/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are very sorry that you did not enjoy our products. We are sorry that CBD products did not live up to your expectations. The effects are known to vary from person to person, which is why we offer different types of CBD products in our online store. Our products are all natural and vary in texture, aroma, appearance and moisture. In order to offer you the best possible service, our customer service team will contact you today to determine the right dosage for your needs. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Order placed and paid on the 16th since no parcel and an e-mail to tell me it will arrive but it's the 23rd and still no news, it's impossible to reach them by phone, I advise you not to order from 321 cbd.
User icon
Alex K.
purchased on 12/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We always strive to provide an exceptional experience, and we are deeply sorry when we do not meet our customers' expectations. Thank you for taking the time to bring this to our attention. We will use your feedback to improve and ensure this does not happen again. Following your previous exchanges with our customer service department, our customer service department has carried out a check on the status of your order. According to our carrier, your parcel was delivered on Friday 25.06.22 and we hope you had a good reception. For all orders placed before 2 p.m. from Monday to Friday, shipment takes place the same day and delivery is effectively 48H working days (except for postal delays beyond our control). 48H delivery is effective from the moment your order has been dispatched. Your parcel was picked up by our carrier on Friday June 17. Following the weekend, your parcel resumed its journey on Monday June 20. However, due to a misdirection, your parcel has been slightly delayed, for which we apologize. Our customer service is available Monday to Friday from 10am to 1pm and from 2pm to 5pm by phone. Customer service is also available via our "contact us" form. In order to offer you the best possible service, our customer service team has offered you a promotional code worth 50% off our entire site. We sincerely hope that this commercial gesture will demonstrate our desire to maintain a privileged relationship with our customers. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Very bad sevice! I am still waiting for my order # YDUFVPLPJ
User icon
Nicole G.
purchased on 07/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your comment. We're sorry to hear that your experience was disappointing, we really appreciate you bringing this issue to our attention. According to our carrier GLS, your package would have been delivered against signature to your home on June 2, 2022 at 3:00 p.m. We have opened an investigation with our carrier to find out more about what may have happened. Anxious to offer you an irreproachable service, in addition to offering you a promotional code worth -50%, we undertake to send a new return of your package. We would like to correct the situation, which is why we will contact you at the beginning of the week to ensure your complete satisfaction. The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
So far, no effect on my very anxious and fearful dog, but I've only started a week ago.
User icon
Jacqueline R.
purchased on 06/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. The dosage of CBD oil for dogs is as follows: For a small dog weighing less than 10 kilos: 4 to 6 drops of CBD oil per day. For a medium-sized dog weighing between 10 and 25 kilos: 8 to 12 drops per day. For large dogs weighing over 25 kilos: 15 drops a day. These indications are given by way of example, but do not replace the advice of an experienced veterinarian. To be sure, ask your veterinarian for advice before and during CBD intake. As a general rule, CBD cannot be overdosed. Unlike conventional drugs, there are no known harmful side effects. Over-consumption of CBD will simply be counter-productive, as the effects will become less and less effective. Simply start with a small amount and increase as needed. To sum up: Get yourself monitored by a vet you trust. Start with a low dose. Be observant, noting improvements, reactions and every change, whether positive or negative. Increase doses gradually if necessary and if you haven't noticed any negative effects, even after a visit to the vet. For further information, please contact our customer service team, who will be happy to help you find a suitable solution together. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
I was delivered in 6 days instead of 3...
User icon
Natzo
purchased on 05/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for letting us know about this problem. Your comments help us to do better. For all orders placed before 2 p.m. Monday to Friday, we ship the same day and deliver within 48 hours (except for postal delays beyond our control). Delivery within 48 hours (working days) is effective from the moment your order has been shipped. Following bad weather conditions, some sorting platforms have suffered significant material damage, leading to their closure. The colissimo teams are doing their utmost to limit the impact. However, the delivery of parcels in transit in certain areas has unfortunately been significantly delayed. We apologize for this inconvenience. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Delivery time far too long Take a leaf out of Amazon?s book
User icon
Julien V.
purchased on 02/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We always strive to provide an exceptional experience, and we are deeply sorry when we fail to meet our customers' expectations. Thank you for taking the time to bring this to our attention. However, for all orders placed before 2pm Monday to Friday, we ship the same day and deliver within 48 hours (except for postal delays beyond our control). 48H delivery is effective as soon as your order has been shipped. Your order, placed on 06/06/2022 at 16:18, was therefore prepared by our order preparers the following day, 07/06/2022, and picked up by our carrier the same day. Your parcel began its journey on Wednesday June 8, and according to the colissimo tracking system your parcel was delivered on Friday June 10. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
One week after ordering still no delivery!
User icon
Michael B.
purchased on 01/06/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are sorry to hear that your experience with us did not live up to your expectations. Your order placed on 24.05.22 was picked up by our carrier on the same day. According to the colissimo tracking system, your parcel was delivered to your letterbox on 27.05.22 at 15:04. We would like to rectify the situation, so our customer service department will contact you in order to regularize this dispute and ensure your complete satisfaction. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
I liked c3 that I bought but I am disappointed by the cbd afghans gold it is hard not manageable and I preferred the Afghan to 40% I will recommend and the rest of my package but big disappointment for the Afghan gold and it is not given and hard to the point that it hurts my fingers to write !!!!!
User icon
Laetitia E.
purchased on 30/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We apologize for any inconvenience caused. Thank you for your comment. As customer satisfaction is our priority, all quality complaints are passed on to the quality department so that we can always listen to our customers and meet their requirements. This enables us to improve and prosper. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Cancellation requested yesterday at 5:13 p.m. without any return, again people not very serious and not very reliable, I wanted to change site, I think of returning on the old one, we will see thereafter but for the moment the impression which I have, it is not very serious and not very rigorous. we will see how the refunding occurs and failing that a new evaluation will be left...
User icon
Dg
purchased on 29/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience was disappointing, we really appreciate you bringing this issue to our attention. Your request has been taken into account by our customer service department. Your request was made on 08 June 2022 at 17:13. As stated on our website, customer service is open Monday to Friday, 9am to 1pm and 2pm to 5pm. As a result, we were unable to cancel and refund your order the following day. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
Delivery to be reviewed!
User icon
Jamila Y.
purchased on 28/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your comment. We are sorry to hear that your experience with us did not live up to your expectations. We would like to rectify the situation, so our customer service team will contact you to ensure your complete satisfaction. When the post office is unable to deliver a letter to the addressee because it cannot be found at the address indicated, it returns it to the sender. 321 CBD is committed to ensuring that every order placed through our online store reaches its destination safely. We have noted that our customer service department has returned your order to us at our expense, so that you can be sure that your order has been received correctly. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
I have not received my last order
User icon
Didier A.
purchased on 25/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for your feedback. We really appreciate you bringing this issue to our attention. After checking with our customer service department, we are delighted to see that the dispute has been resolved and that you received your order successfully.
1 /5
★☆☆☆☆
I still haven't received anything after an order placed 1 week ago!!!! I am very dissatisfied
User icon
Delage
purchased on 15/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We apologize for any inconvenience caused. Our customer service has received your complaint. An investigation is underway with our carrier in order to obtain more information about what may have happened during the delivery of your parcel. To avoid you having to wait too long, our customer service department has reshipped your order today. We hope you will enjoy receiving it. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
For the moment, no comments regarding consumption, but ordering and delivery are quick and easy, despite the fact that ultra-marine delivery is always complicated.
User icon
Christine W.
purchased on 14/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Thank you for taking the time to share your opinion. 🙂 We are particularly pleased to hear that your order has been received. We invite you to give us feedback on the varieties you ordered, in the hope that the rating will be more attractive 🙂 The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
No good taste, very sore throat
User icon
Arnaud G.
purchased on 12/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
Hello, We are sorry that the CBD products you received did not suit you. If you have any complaints, please contact 321CBD customer service via the contact form on the website. We remain at your disposal. Yours sincerely, The 321CBD team
1 /5
★☆☆☆☆
Very disappointed by the quality of the flowers, the swiss tsunami has no taste and is therefore disgusting to smoke. I thought I'd made a bargain, but in the end I ended up with 10g that I have no desire to consume?????
User icon
Ben D.
purchased on 06/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are very sorry that you did not enjoy Swiss Tsunami. We're sorry the variety didn't live up to your expectations. Tastes are known to vary from person to person, which is why we offer different types of CBD products in our online store. Our products are all natural and vary in texture, aroma, appearance and moisture. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to be available to find a variety to suit your criteria, or perhaps work out a suitable solution together. The 321CBD team.
1 /5
★☆☆☆☆
No evidence of any improvement.
User icon
Marie Paule S.
purchased on 06/05/2022
Translated review
Answer from 321cbd
We are very sorry that you did not enjoy CBD Oil 5%. We are sorry that the variety did not live up to your expectations. As customer satisfaction is our top priority, we thank you for informing us of your dissatisfaction. We invite you to get in touch with our customer service team, who will be happy to help you find a variety that meets your criteria, or perhaps find a suitable solution together. The 321CBD team.