9.7/10
★★★★★
based on 9633 reviews published

Latest customer reviews

5 /5
★★★★★
As usual I am very satisfied with the services of lyophilisé.com. From ordering to shipping and receiving, everything is perfect and very fast. In the past, I always received an extra product that I could try out, but today nothing, I was told that it must be an offer, maybe? Having said that, it's always appreciated when you make expensive orders??. Thank you, I remain loyal and have won the loyalty of several people.
User icon
Pierre D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for taking the time to rate Lyophilise & Co. Thank you for your trust. The Lyo team And indeed, they must have been exceptional offers 😉
5 /5
★★★★★
User icon
Theo D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thanks for the note! The Lyo team
5 /5
★★★★★
-
User icon
Theo D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thanks for the note! The Lyo team
5 /5
★★★★★
User icon
Theo D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thanks for the note! The Lyo team
5 /5
★★★★★
-
User icon
Theo D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thanks for the note! The Lyo team
1 /5
★☆☆☆☆
Disappointed with the delivery service, paid more for delivery in 24h but received in more than 72h...
User icon
Guillaume D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
We apologize for the delay. Unfortunately, delivery times are out of our control, but we do our best to ship quickly. Thank you for your patience. The Lyo Team
3 /5
★★★☆☆
User icon
Lucie B.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Please do not hesitate to contact us if you have encountered a problem with your order. The Lyo team
3 /5
★★★☆☆
-
User icon
Lucie B.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Please do not hesitate to contact us if you have encountered a problem with your order. The Lyo team
3 /5
★★★☆☆
User icon
Lucie B.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Please do not hesitate to contact us if you have encountered a problem with your order. The Lyo team
3 /5
★★★☆☆
-
User icon
Lucie B.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Please do not hesitate to contact us if you have encountered a problem with your order. The Lyo team
5 /5
★★★★★
Have more stock everything goes too fast
User icon
Hugo T.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Many thanks 🙂 The Lyo team We do our utmost to satisfy everyone and be as responsive as possible ;-).
5 /5
★★★★★
With the experience of several orders, I can say that it is reliable and serious. I haven't needed the returns department yet.
User icon
Mehdi R.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
User icon
Laurent L.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
-
User icon
Laurent L.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
User icon
Laurent L.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
-
User icon
Laurent L.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
User icon
Manon D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
-
User icon
Manon D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
User icon
Manon D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
-
User icon
Manon D.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
As always, a careful shipment. The products are of high quality. I haven't used my last parcel yet, but I'm speaking from experience because it's not my first parcel, and it's a telling detail that when I need supplies I go straight to Lyophilise without looking elsewhere.
User icon
Lucas R.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for taking the time to rate Lyophilise & Co. Thank you for your trust. The Lyo team
5 /5
★★★★★
User icon
Manon P.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for taking the time to rate Lyophilise & Co. Thank you for your trust. The Lyo team
5 /5
★★★★★
-
User icon
Manon P.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for taking the time to rate Lyophilise & Co. Thank you for your trust. The Lyo team
5 /5
★★★★★
User icon
Manon P.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for taking the time to rate Lyophilise & Co. Thank you for your trust. The Lyo team
5 /5
★★★★★
-
User icon
Manon P.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for taking the time to rate Lyophilise & Co. Thank you for your trust. The Lyo team
5 /5
★★★★★
Speed
User icon
Julie R.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
Pre-order call, team listens and looks for information to answer as accurately as possible. Order placed, shipped the next day and received 3 days later. Perfect packaging.
User icon
Javier F.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
1st order, delivery overseas all went well. Thank you
User icon
Nadia R.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
5 /5
★★★★★
SUPER!!!
User icon
Pierre R.
Translated review
Answer from Freezedried & Co
Thank you for your note. The Lyo team
4 /5
★★★★☆
I don't understand your question. I keep the products but I don't use them now, so I can't answer your question objectively. I know the brands in question and I know that they are good products.
User icon
Michel M.
Translated review