/10
★★★★★
based on 3130 reviews published
★★★★★
based on 3130 reviews published
Latest customer reviews
1
/5
★☆☆☆☆
Received with broken tray and very small table.
Acheteur Vérifié
purchased on 08/09/2021
Translated review
Answer from LOFT ATTITUDE
Dear Customer, We confirm that we have received your photos and have forwarded your complaint to our supplier Kare Design. We will send you a new table without delay. Please do not hesitate to contact us should you require any further information. Sincerely, Loft Attitude Customer Service
4
/5
★★★★☆
The order was promised within 48 hours. Ordered on the 2nd and scheduled for the 4th, it actually arrived on the 7th around noon. So don't be fooled by the 48 hours!
Acheteur Vérifié
purchased on 01/09/2021
Translated review
Answer from LOFT ATTITUDE
Dear Customer, We sent your order on 02/09 but unfortunately we are all dependent on the post office and their possible delays. We will of course pass on this information to our Colissimo account manager so that they can improve their commitments. We are sincerely sorry for this inconvenience and hope to see you soon on our site. Best regards LOFT ATTITUDE Customer Service
1
/5
★☆☆☆☆
This purchase was a birthday present. You announced a delivery on Monday and I still have nothing on Thursday evening.
Acheteur Vérifié
purchased on 03/09/2021
Translated review
Answer from LOFT ATTITUDE
Dear Customer, We dispatched your parcel on the same day as your order with Colissimo tracking number 6M17914485519. According to the Colissimo tracking with the post office, your parcel could not be delivered on Monday because the relay point you chose when you placed your order is closed every Monday, but it has been waiting for you since Tuesday in your relay point at the following address: NATUR ELLES FLEURS 1204 ROUTE DE GENEVE 74150 VALLIERES Here's the message from the post office: -Your parcel will be waiting for you at your pick-up point for 3 working days at a Pickup Station, 10 working days at a retail outlet or 15 calendar days at a post office. Don't delay in picking it up! It will be delivered to you on presentation of proof of identity. Next time, don't wait to contact our customer service department directly at 0494798212 to discuss your delivery problems, as your parcel will be delivered if you don't let us know. We hope that we have been able to provide you with the information you need to retrieve your parcel, and remain at your entire disposal for any further information you may require. Best regards LOFT ATTITUDE Customer Service
5
/5
★★★★★
Simple, fast, efficient and product conforms to specifications.
Acheteur Vérifié
purchased on 02/09/2021
Translated review
4
/5
★★★★☆
The product, according to the photo available on the site, appears to be cordless, but on the other hand it must be plugged in to operate the lamp, so it does have a connecting cord
Acheteur Vérifié
purchased on 01/09/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Item conforms to my wishes
Acheteur Vérifié
purchased on 12/07/2021
Translated review
4
/5
★★★★☆
Tt ok
Acheteur Vérifié
purchased on 25/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Perfect
Acheteur Vérifié
purchased on 23/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Well-designed site
Acheteur Vérifié
purchased on 24/07/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Always the same person on the phone, which is reassuring.
Acheteur Vérifié
purchased on 02/08/2021
Translated review
4
/5
★★★★☆
Slight delay in delivery but phone call to explain the reason, perfect delivery, product well packaged, arrived in good condition and as we expected.
Acheteur Vérifié
purchased on 08/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Product conforms to my expectations, very well packaged. Delivery nothing to say
Acheteur Vérifié
purchased on 20/07/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Perfect! top service and delivery
Acheteur Vérifié
purchased on 24/07/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
I was able to get the manager on the phone, he was very professional and very accommodating in organizing my delivery despite the fact that I was out of stock and on vacation, he was able to postpone the delivery so that I could be delivered as soon as I got back, very good order tracking and well packed/protected table, I recommend.
Acheteur Vérifié
purchased on 26/07/2021
Translated review
4
/5
★★★★☆
Good delivery time
Acheteur Vérifié
purchased on 17/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
TB excellent choice, fluid site....
Acheteur Vérifié
purchased on 17/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Delivery time, packaging and product quality all perfect! Thank you.
Acheteur Vérifié
purchased on 16/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Package arrived very quickly, product conforms to my expectations
Acheteur Vérifié
purchased on 15/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Very satisfactory delivery time Package received in very good condition Good customer service relationship
Acheteur Vérifié
purchased on 04/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Very efficient service.
Acheteur Vérifié
purchased on 08/08/2021
Translated review
4
/5
★★★★☆
Friendly, pleasant driver
Acheteur Vérifié
purchased on 07/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Very clear website. Extremely quick to receive the parcel, which is in perfect condition and very well packaged.
Acheteur Vérifié
purchased on 09/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Fast delivery, I recommend this site.
Acheteur Vérifié
purchased on 07/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Very clear site, fast and careful delivery. Item corresponds to its description
Acheteur Vérifié
purchased on 04/08/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
A 1st order arrived damaged despite top quality packaging (problem with the manufacturer?) 1 call, 1send of photos and 3 hours later an e-mail from the Post Office announcing a new shipment!!!. New parcel...as carefully protected as ever...arrived safely and in good condition... Thank you to this company for its excellent telephone service and responsiveness. Thank you, Sir, for reassuring me when I was so disappointed with the 1st shipment, I was right to put my trust in you!
Acheteur Vérifié
purchased on 03/08/2021
Translated review
4
/5
★★★★☆
The product was out of stock. But I appreciated that I was always welcomed on the phone.
Acheteur Vérifié
purchased on 22/05/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
My order arrived very quickly, excellent customer service
Acheteur Vérifié
purchased on 27/07/2021
Translated review
5
/5
★★★★★
Excellent personalised service, with the added bonus of calls from the site staff before dispatch to make sure we were there! Beautifully packaged fragile products! 200% recommendation
Acheteur Vérifié
purchased on 19/07/2021
Translated review
2
/5
★★☆☆☆
No response to complaint or product refund
Acheteur Vérifié
purchased on 12/07/2021
Translated review
Answer from LOFT ATTITUDE
Dear Customer, We thought the necessary steps had been taken as we forwarded your complaint to our supplier SOCADIS on 19.07.2021 at 13:28. We will be contacting them again on Monday as they are closed on Friday afternoons. We are very sorry for this delay but please rest assured that we will find a solution for you. Next time, please do not hesitate to contact us again at 0494798212. Sincerely LOFT ATTITUDE Customer Service
5
/5
★★★★★
Order in conformity
Acheteur Vérifié
purchased on 22/07/2021
Translated review