/5
★★★★★
based on 516 reviews published
★★★★★
based on 516 reviews published
Latest negative customer reviews
1
/5
★☆☆☆☆
Hello, I have not received my package, although it was noted delivered. It must have been given to the wrong address. I'm waiting to hear from you. I look forward to hearing from you.
Eric B.
purchased on 01/01/2025
Translated review
Answer from PANAFRICA
Hello Eric,
I'm sorry you had a problem with Panafrica's unfortunately independent delivery...so it was a bit harsh to rate it 1! I think everything is back in order now thanks to François.
Feel free to delete this comment if you feel like it 🙂
See you soon
Bertille
I'm sorry you had a problem with Panafrica's unfortunately independent delivery...so it was a bit harsh to rate it 1! I think everything is back in order now thanks to François.
Feel free to delete this comment if you feel like it 🙂
See you soon
Bertille
1
/5
★☆☆☆☆
Still haven't received my parcel ... Too bad it's my 5th pair bought from you ...
Margot G.
purchased on 20/12/2024
Translated review
Answer from PANAFRICA
Hello Margot,
Many thanks for your loyalty! I'm sorry to hear about your bad experience with Panafrica this time. The carriers were overwhelmed during the holiday season. But it seems to me that everything has been sorted out with François.
Very nice day,
Bertille
Many thanks for your loyalty! I'm sorry to hear about your bad experience with Panafrica this time. The carriers were overwhelmed during the holiday season. But it seems to me that everything has been sorted out with François.
Very nice day,
Bertille
1
/5
★☆☆☆☆
I received another pair than the one I ordered and I haven't heard from customer service for 3 days! I'm very worried and angry!
Maïte L.
purchased on 25/11/2024
Translated review
Answer from PANAFRICA
Hello Maïté,
We're very sorry about your bad experience with Panafrica.
Black Friday and Christmas are very busy times... unfortunately customer service response times may be a little longer.
As discussed with the team this morning, you will of course be reimbursed.
I wish you a very happy holiday season.
Have a nice day!
Bertille
We're very sorry about your bad experience with Panafrica.
Black Friday and Christmas are very busy times... unfortunately customer service response times may be a little longer.
As discussed with the team this morning, you will of course be reimbursed.
I wish you a very happy holiday season.
Have a nice day!
Bertille
1
/5
★☆☆☆☆
I purchased some shoes 2 weeks ago and the package is missing. I've tried to contact multiple time the support but got ignored.
Nicola L.
purchased on 11/11/2024
1
/5
★☆☆☆☆
I received the wrong size
Samira M.
purchased on 11/09/2024
Translated review
Answer from PANAFRICA
Hello Samira,
I'm sorry you received the wrong size. Did you contact our customer service about this? I don't think so. We are reactive and could have provided you with a solution quickly. It might have avoided a harsh rating on your part.
Have a nice day!
I'm sorry you received the wrong size. Did you contact our customer service about this? I don't think so. We are reactive and could have provided you with a solution quickly. It might have avoided a harsh rating on your part.
Have a nice day!
1
/5
★☆☆☆☆
I didn't receive the bag I ordered, there was a mistake. It was very complicated to exchange it, the after-sales service is non-existent. I had to insist a lot by e-mail to get it without having to pay for it.
Blandine C.
purchased on 04/09/2024
Translated review
Answer from PANAFRICA
Hello Blandine,
I'm sorry for the problem with your order. Indeed, there was an error at our warehouse for which we apologized.
We then tried to find together the best solution to satisfy you. That's why I'm quite surprised by your comment about 'no after-sales service'. The proof is in the emails we sent you at the end of August to find a solution that you yourself accepted.
I want you to know that we do our utmost every day to satisfy you. We regret this situation, but it's important for us to set the record straight.
Have a nice day
I'm sorry for the problem with your order. Indeed, there was an error at our warehouse for which we apologized.
We then tried to find together the best solution to satisfy you. That's why I'm quite surprised by your comment about 'no after-sales service'. The proof is in the emails we sent you at the end of August to find a solution that you yourself accepted.
I want you to know that we do our utmost every day to satisfy you. We regret this situation, but it's important for us to set the record straight.
Have a nice day