/10
★★★★★
based on 2340 reviews published
★★★★★
based on 2340 reviews published
Latest negative customer reviews
1
/5
★☆☆☆☆
Damaged products, and several errors on the order
Acheteur Vérifié
purchased on 02/12/2021
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, We have taken your comments into consideration, we strive to make every customer experience enjoyable and we are very sorry that we were unable to meet your expectations this time. We will reimburse you upon receipt of the material. Sincerely
1
/5
★☆☆☆☆
Used boots that a private individual wouldn't dare sell Well disappointed Return to sender On the other hand, free return (phew)
Acheteur Vérifié
purchased on 14/11/2021
Translated review
Answer from Skioccas
Thank you for your review, all feedback is important to us and we're sorry to hear you had such a frustrating experience. As you can see from our other reviews, your situation is the exception and far from our usual high standards. This makes us all the more keen to ensure that this is resolved and does not happen again. Sincerely
1
/5
★☆☆☆☆
The received product was broken and customer service doesn't replace it
Verified Buyer
purchased on 26/10/2021
Answer from Skioccas
Hello, Thank you for contacting us. We are sorry to hear about your dissatisfaction. However, you were offered a refund with free return when we learned of the problem. You replied that you did not want to pay for the return... We no longer have the product in stock in the size you ordered. Therefore we have offered a refund. Please do not hesitate to contact us again for any further information. Please know that we have done everything possible to solve the problem and find the best solution for you. Thank you in advance, The Skioccas Team
1
/5
★☆☆☆☆
Laborious Material sent does not correspond to the purchase Return label sent then cancelled, still waiting for the return appointment ... in short a disaster! Too bad 3 years ago it was a good company...
Acheteur Vérifié
purchased on 24/10/2021
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, Thank you for leaving your comment, we strive to make every customer experience enjoyable and we are very sorry that we were unable to meet your expectations this time. Please find below the link to generate a feedback. https://www.mondialrelay.fr/envoi-de-colis/retourner-un-colis/creer-un-retour?brandId=F2EPRECE&SiteId=RET Best regards
1
/5
★☆☆☆☆
I was charged the amount on my card and they did not send me the product. And I had to ask them to refund the amount. I am waiting for them to return it to me.
Comprador Verificado
purchased on 23/02/2021
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, Thank you for contacting us. We sincerely apologize for any inconvenience. Which product did you not receive? Yours sincerely,
1
/5
★☆☆☆☆
They won't accept the return
Acheteur Vérifié
purchased on 15/01/2021
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, Returns are accepted, you have a current generated return slip. We do not accept returns from countries other than France, but we do accept returns.
1
/5
★☆☆☆☆
Bindings not mounted as prescribed, even though ski, bindings and boots were included in the same order. Worst of all, the boot bindings were mounted upside down.
Acheteur Vérifié
purchased on 24/12/2020
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, We tried to contact you again following our last voice exchange, the items were on hire, monitored by rando professionals, there was never any assembly upside down. All equipment is in order. We can take back the entire order if you wish to return it. Thank you for your understanding.
1
/5
★☆☆☆☆
I have not received my order
Acheteur Vérifié
purchased on 14/12/2020
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, You have taken a delivery in our store in France, a delivery of 3? We have sent you 2 emails to inform you that your parcel is available in our store. We can either send it to you if you pay the shipping costs or cancel your order and refund you.
1
/5
★☆☆☆☆
Qualifications of. More than borderline
Acheteur Vérifié
purchased on 16/01/2020
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, We haven't found any complaint from you on our support. You have the free return to request an exchange or a full refund of your order if the product does not suit you. Thank you for your understanding.
1
/5
★☆☆☆☆
The skis were described as category 1, they are more damaged than the other skis in category 2 that I ordered! I'm very disappointed Moreover they were all greasy, dirty, when I received them Really it's been several times that I order from you I was satisfied but here too disappointed! !!!! I'll have to keep them because I need them....
Acheteur Vérifié
purchased on 04/01/2020
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Ski qualiter n°1 not really n°1 the 2 minis ski break in front
Acheteur Vérifié
purchased on 29/12/2019
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, We do not understand your message because there is no complaint on your part. We don't see any mini skis in your order, but a pair of boots, a pair of adult skis and a pair of children's skis. Could you please describe the problems you encountered and send us some photos? Thank you.
1
/5
★☆☆☆☆
I did not receive my package within an acceptable time, and the phone without it was forgotten no compensation and no apology received in other words bad management pb
Acheteur Vérifié
purchased on 18/12/2019
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, You ordered on 18/12/2019 at 12h36, the delivery email of your order left at 14h17 on 18/12/2019, that is to say less than 2h after to inform you that the package was in store. Did the e-mail go to spam, or is it a mailbox problem? You wanted the order on 20/12, it was there on 18/12 in 2 hours. We're sorry if there was a problem with the emails, we deliver several times a day to our stores, this is the first time there's been a problem; especially as we're located less than 2km from the store. Your opinion seems a bit excessive all the same, and we can't see how the problem was handled badly. All the best.
1
/5
★☆☆☆☆
It was in very bad condition, the photo was not true to reality.
Comprador Verificado
purchased on 11/12/2019
Translated review
Answer from Skioccas
Good morning, We have not received any email from you, there are no complaints about the bad condition of the products. If you do not say anything, we cannot guess that there is a problem with your order. As long as the return is available and free of charge, we can take back the helmets, make an exchange or refund you, but for that we must at least notify us. Yours sincerely.
1
/5
★☆☆☆☆
Unfortunately, both pairs of boots were badly worn. Why doesn't a photo show a particular feature? I'm disappointed.
Acheteur Vérifié
purchased on 02/12/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
The skis that were sent out were rebuilt on the "underside" but very worn, scratched and dirty on the tops. The white bindings were very damaged. In addition, a pair of poles (invoiced) were missing from my order and, finally, the carrier who was supposed to make an appointment for delivery turned up without contacting me beforehand. Luckily, someone was able to open the door for him......To come back to the condition of the skis: I had chosen a wear condition of "1" for the 3 pairs.
Acheteur Vérifié
purchased on 03/12/2019
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, First of all our apologies for forgetting the pair of sticks. We are sending them out tomorrow and are very sorry for the mistake. However, we haven't received any emails or feedback from you via support. If the order doesn't suit you, you can return it free of charge for 15 days. Would you be able to send us photos of the skis received so that we can discuss the disagreement in condition 1?
1
/5
★☆☆☆☆
Very degraded ski surface. Visually, these skis were not saleable. It seems that it's not even the pair. One ski is more degraded than the other. Only the sole seems correct.
Acheteur Vérifié
purchased on 20/11/2019
Translated review
Answer from Skioccas
Good evening, We have just checked your order, it is a ski in condition 3, the conditions are well indicated on the site, condition 3 is the lowest condition of the 3 proposed. After searching our support software, we can't find any complaints or claims on your part, although the site does indicate satisfied or reimbursed, with the cost of return at our expense. Do you have any photos so that we can have an opinion on the pair sent and find a solution? Normally, customers phone us or contact us by email before giving a negative review, to try to understand their dissatisfaction and find a solution. We are aware that we can make mistakes, but posting a negative review without our knowledge and understanding makes it difficult to deal with the problem. Thank you for your time.
1
/5
★☆☆☆☆
Untrue photos of the condition of the item
Acquirente Verificato
purchased on 13/04/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Maybe the delivery time to France is short, but to Sweden it took 12 Days for the delivery to arrive.
Verified Buyer
purchased on 21/02/2019
1
/5
★☆☆☆☆
The skis were quite scratched
Comprador Verificado
purchased on 17/02/2019
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Skis correct underneath but well worn on top even in wear level number 2 might as well take 3 if it's to have that or even take nothing.
Acheteur Vérifié
purchased on 05/02/2019
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, Why come to put a review first instead of contacting us to find a solution? We make it clear that we will exchange or refund if the customer is not satisfied. Would you like us to take the ski back? Do you have a photo of the product so we can see if there was a problem with the condition? As you can see from the comments, we have very few bad reviews, often due to a condition error in the shipment. The most important thing for a ski is the soles, and in your case they seem to be in perfect condition. Please bear in mind that we're only charging 35 for a pair worth 799. We are available to help you find a solution so that you can be satisfied with your order.
1
/5
★☆☆☆☆
Equipment in poor condition
Acheteur Vérifié
purchased on 03/01/2019
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, Could we have more information, you bought a model in condition 3, the most damaged condition. We can take back the equipment and refund you if it does not suit you.