/10
★★★★★
based on 2340 reviews published
★★★★★
based on 2340 reviews published
Latest negative customer reviews
1
/5
★☆☆☆☆
The shoes are defective, the walk/ski mode no longer works and remains in walk mode only.
Fabio L.
purchased on 09/01/2025
Translated review
Answer from Skioccas
Hello Fabio,
Thank you for your feedback and we're sorry to hear that you encountered a problem with your shoes. At Skioccas, customer satisfaction is our top priority. We invite you to contact our customer service department so that we can resolve this situation quickly. Your trust is important to us and we are committed to providing you with the best possible experience.
Yours sincerely
The Skioccas team
Thank you for your feedback and we're sorry to hear that you encountered a problem with your shoes. At Skioccas, customer satisfaction is our top priority. We invite you to contact our customer service department so that we can resolve this situation quickly. Your trust is important to us and we are committed to providing you with the best possible experience.
Yours sincerely
The Skioccas team
1
/5
★☆☆☆☆
The condition of the skis does not match that ordered. Skis very damaged for order and wear condition 1
Sébastien H.
purchased on 19/01/2025
Translated review
Answer from Skioccas
Hello Sébastien, thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear that the condition of the skis you received did not meet your expectations. We always do our utmost to guarantee the best possible quality of our products. Since we have no complaints on your part, we invite you to contact us to find a solution to this problem.
Thank you again for your valuable feedback, which we will take into account to improve our services in the future. We look forward to satisfying you with your next order. Sincerely, the Skioccas team.
Thank you again for your valuable feedback, which we will take into account to improve our services in the future. We look forward to satisfying you with your next order. Sincerely, the Skioccas team.
1
/5
★☆☆☆☆
Photos do not match items received. Sticks worn rotten. Scratched/twisted torn straps. I lost my money
Freddy B.
purchased on 13/01/2025
Translated review
Answer from Skioccas
Hello Freddy, we're sorry you weren't satisfied with your purchase from Skioccas. We will make sure that our items are in perfect condition before shipping. We hope you'll give us another chance in the future.
You can still make a return if you would like a refund.
Best regards.
You can still make a return if you would like a refund.
Best regards.
1
/5
★☆☆☆☆
Level 3, ski extremely degraded, you could even see the wooden structure...
Pierre Yves M.
purchased on 29/12/2024
Translated review
Answer from Skioccas
Hello Pierre Yves, thank you for your feedback on our Skioccas website. Have a nice day!
1
/5
★☆☆☆☆
Received skis missing front tip protectors with nice holes.... Skis sent back ok, but chronopost announces 11 days to transport the skis, so at least 12 days to get a refund and buy other skis... Not great...
Dominique L.
purchased on 27/12/2024
Translated review
Answer from Skioccas
Hello Dominique, I have taken note of your opinion after our numerous exchanges by e-mail and I am sorry that your experience with Skioccas was not up to your expectations. We take the quality of our products very seriously, even in the state of wear three, and we are very sorry for the problems you encountered with your skis and preferred to repair one pair out of the five purchased. Yours sincerely, the Skioccas team.
1
/5
★☆☆☆☆
Parcel has not arrived!
Caroline K.
purchased on 30/07/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I have not received my order yet. i am waiting and i don't know anything about my material from a very high purchase.
Patricio D.
purchased on 24/03/2024
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I bought grade 1 ski's but when I received them they were really poor quality. After sending an email they didn't even bother to react.
Roberto P.
purchased on 14/02/2024
1
/5
★☆☆☆☆
I am still waiting for the delivery which is on tour for months now. It is stuck somewhere in Sweden. Fortunately, we've got a long winter here in the north, but if it's not reaching us, then it makes no sense to order something again.
Fred T.
purchased on 26/11/2023
1
/5
★☆☆☆☆
I have not received my order even though it was announced to me.
Valentin P.
purchased on 20/12/2023
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
The skis have arrived without toe clips
Diego D.
purchased on 18/12/2023
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
It was delayed two times. Then when it finally arrived, they failed to deliver it to the correct address, but never called me. I went skiing without my order. I don’t need it any more and I want my money back.
Alejo Gabriel A.
purchased on 18/12/2023
1
/5
★☆☆☆☆
I was offered a discount that was never applied.
David G.
purchased on 16/12/2023
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I have been waiting for my order since 15.12.2023 and they promised to deliver it on the 21st at the latest. It is now 25.12.2023 and I have received nothing. Not even an explanation.
Eduardo L.
purchased on 15/12/2023
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Good service, but the damage rating does not correspond to what I received.
Aiala B.
purchased on 06/12/2023
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
More wear and tear than it should be
Raul G.
purchased on 28/11/2023
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
The two orders arrived separately and at different times.
Luis Marcelo M.
purchased on 10/02/2023
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, We're sorry if this has inconvenienced you, however, as you may have seen on our site, some products are sold by partner stores who do the shipping themselves. When you place an order with one of our products and one of our partner products, the two orders leave separately and may therefore arrive on different days. Our apologies if this did not please you. Have a nice day and see you soon, The Précision Ski Team
1
/5
★☆☆☆☆
Customer server is awful. You send a mail and get no reply. I am not going to use this shop again.
Henrik L.
purchased on 22/01/2023
Answer from Skioccas
Hello, We apologise for the fact that we have not been able to find your email. If you need to contact our customer service at the following address: [email protected] as indicated on our website. Have a nice day, The Ski Occas team
1
/5
★☆☆☆☆
The skis that have arrived are not mine.
Ismael G.
purchased on 30/01/2023
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, We are sorry to hear that. We have not received any complaint email from you, Can you please contact our service department with photos of the skis you received and a description of the problem? We will resolve the problem as soon as possible, See you soon, The Ski Occas team.
1
/5
★☆☆☆☆
Bad condition. Trying to return and no response on the web.
Alvaro H.
purchased on 19/01/2023
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, You have recently contacted our customer service, which has offered you the return of your order and a refund of your money. The Ski Occas team
1
/5
★☆☆☆☆
I have not received the product, and the transport company says it is delivered, this is surreal.... I want my money back.
Ivan M.
purchased on 22/01/2023
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, We are sorry to hear that. We have sent you the proof of delivery by email. See you soon, The Ski Occas team
1
/5
★☆☆☆☆
The order was incomplete, the sticks are missing.
Francisco M.
purchased on 05/01/2023
Translated review
Answer from Skioccas
Hi Francisco, Our customer service contacted you prior to shipping your order to inform you of a stock issue. We have offered to send you another pair of clubs or a refund. As agreed with you, we have proceeded with the refund. Sincerely The Ski Occas team
1
/5
★☆☆☆☆
3rd year buying, no worries until this time. I bought the wrong size, within a minute I notified them by email, I added a note (shipping sheet) imploring not to send the package. No phone number in short, I had to send back some receipts, I think my delivery costs (18 euros) will not be reimbursed (not counting the CO2 A/R for nothing). It's a shame.
Romain V.
purchased on 30/10/2022
Translated review
Answer from Skioccas
Hello Romain, Thank you for your feedback! We apologize for any misunderstanding. Unfortunately, during the preseason we have a lot of orders, which makes it difficult to process certain requests. However, your return is completely free of charge and your entire order (including postage) has been refunded. Have a nice day, The Ski Occas team
1
/5
★☆☆☆☆
Not delivered to my home as specified. Wasted time waiting in for delivery on two consecutive days. No attempt made to deliver by DPD France despite SMS messages confirming delivery slots. Had to go and collect skis from local shop in the end. Unacceptable.
Verified Buyer
purchased on 13/03/2022
Answer from Skioccas
Hello, Thank you for your feedback. We are very sorry for this inconvenience and will immediately pass on the information to the carrier so that this does not happen again. Your trust and satisfaction is our priority. We hope that you will be pleased with your order and that it will bring you complete satisfaction. Enjoy the rest of the season with your new equipment. See you soon, The Precision Ski team
1
/5
★☆☆☆☆
The boat broke on first use!
Acheteur Vérifié
purchased on 09/01/2022
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I tried three times, but the package never arrived to my house.
Verified Buyer
purchased on 18/01/2022
Answer from Skioccas
Hello, We are sorry for this delivery problem. We tried to send it back to you a second time without charge but this second attempt was not successful. As agreed with the customer service we will proceed to a full refund of your order. We apologize for the inconvenience and hope that your next order will will bring you complete satisfaction. See you soon SkiOccas team
1
/5
★☆☆☆☆
Skis fixation casse même très dangereuses honteux de votre part de vendre ça
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2022
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, Thank you for your review, all feedback is important to us and we are sorry to hear that you had such an inconvenient experience. We will report the problem and will be particularly vigilant to ensure that this type of problem does not recur. We hope your next order will be 100% satisfactory. We look forward to seeing you on Skioccas.com.
1
/5
★☆☆☆☆
Wrong product sent
Comprador Verificado
purchased on 19/12/2021
Translated review
Answer from Skioccas
Good morning and thank you for your comments. We are sorry for this error. We hope the new ski binding we sent you will work for you. See you soon on skioccas.com
1
/5
★☆☆☆☆
Dissatisfied with the service because a ski stop was mowed, which prevented me from putting the ski on properly. I had to untwist it at the risk of damaging the binding in order to do so.
Acheteur Vérifié
purchased on 13/12/2021
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, Thank you for your review, all feedback is important to us and we're sorry to hear that you've had such a frustrating experience. We are escalating the issue and will be particularly vigilant to ensure that this type of problem does not recur. We hope your next order will be 100% satisfactory. We look forward to seeing you on Skioccas.com.
1
/5
★☆☆☆☆
Ordering, invoicing and undelivered with no proposed solution
Acheteur Vérifié
purchased on 14/12/2021
Translated review
Answer from Skioccas
Hello, We strive to make every customer experience a pleasant one and are very sorry that we were unable to meet your expectations this time. Your package was delivered against a signature which is not yours. We asked you by e-mail if you could provide us with a certificate so that we could lodge a complaint with the carrier and reimburse you. Did you receive it? We are doing our utmost in this busy period to satisfy our customers despite the delivery problems. We hope your next order will be 100% satisfactory. We look forward to seeing you on Skioccas.com.